2009. december 22., kedd

Nagyszülőknél




Annnnyira jól éreztem magam Szekszárdon! Rengeteget játszottunk Mamival, Papával, Barnussal, Judittal! Barnus végig nagyon rendezett engem, reggelente már Ő vett ki a kiságyból és elkezdett vetkőztetni:-) volt úgy, hogy az Ő hasán feküdtem és együtt néztük a könyveimet.
Miket is játszottunk leginkább? Hát boboztunk, képeket már láttatok róla, könyveket néztem Papa hasán, a laptopot szugeráltam a földön, mindent a lábamra akartam felhúzni (ez a legújabb) stb...és képzeljétek, általában fél8ig aludtam - anya nem is érti, hiszen itthon általában f7-7 körül kelek:-)
Nagyon szétpakoltam a házat, Mami azt mondta, felesleges is összepakolni a nap végén, holnap úgyis kezdődik minden elölről...
A szám szépen gyógyul, kaptam rá egy új krémet, remélem karácsonyra teljesen helyrejön:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése