2010. január 19., kedd

Hella Sára meglátogatta Mira Sárát:-)





Először is minden Sárának boldog névnapot!

Anyát idézném: " Tünde külön fejezet az életemben...azt hiszem 7 éves korom óta ismerem, még Szekszárdról, egy utcányira laktunk egymástól, szüleink is jóban voltak. Elég szoros barátság fűzött össze minket. És kb. 7 éve annak, hogy nem beszéltünk....érdekes, ugye? És aztán valahogy mégis újra előkerültünk egymás életébe, kiderült, sok hasonló szál alakult ki mindkettőnknél. Nem is tudjuk, mi volt az igazi oka, h nem beszéltünk ilyen sokáig. De bizonyos dolgokat el kell engedni...hát ezt tettük".

Pomázon laknak Tündéék, Anya mérte, kereken 10 perc alatt kint voltunk...nagyon szép helyen van a lakópark, ahol ők laknak, Miluval, aki 2,5 éves, és a kis Mira Sárával, aki 4 hónapos. Ott voltunk pár órát, Milu nagyon lelkesen akart bevonni engem a játékokba, én néha megszeppentem a nagy hévtől:-))
MS majdnem végigaludta a látogatást, de aztán végre felkelt és megdajkáltuk...
Én eléggé elfáradtam, ahogy elindultunk a kocsival, már aludtam is - azaz volna, mert Anya ébren tartott, hogy otthon aludjak az ágyikómban.
Legközelebb ők jönnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése