2010. február 6., szombat

Egy felemás nap




Eszter bejegyzése:

Biztosan Ti is voltatok már úgy, hogy elterveztétek szépen a 7végét, de legalább is a szombaton, és aztán semmi sem úgy alakult igazán...

Már reggel torok és fejfájással ébredtem, ami ritka és valljuk be, iszonyatosan lehangoló...ráadásul ezt a napot vártam régóta, mert úgy volt, feljönnek Anyáék, és mi ketten elmegyünk a Szépművészetibe (Degas-tól Picasso-ig), mászkálunk, tehát rittyentünk egy nőcis délutánt. Na, már korán hívtak hogy vörös riasztás van kiadva Dunántúlra, nem tudnak feljönni a hóesés miatt...Így: 1. lőttek a közös kiállításnak, 2. az esti buliba én nem tudok elmenni, ugyanis nincsen aki vigyázzon Hellusra, 3. nem tudunk velük lemenni vasárnap Szekszárdra.

Gyorsan felhívtam pár barátnőt és szerencsére Zsóka rögtön lecsapott a kiállítás lehetőségre.
Már odamenet is rosszul éreztem magam, folyamatosan, de próbáltam erőt venni. Vittem magammal a narancs illóolajamat, amiből nagyokat szippantottam, hogy feltöltődjek.
A kiállítás nagyon tetszett, volt pár kép, ami kifejezetten megkapó...én már amúgy 16 évvel ezelőtt jártam a Puskin Múzeumban Moszkvában, ahonnan ezeket a képeket hozták.
2 kis terem, tehát nem egy óriási gyűjtemény, ami 1 óra alatt kényelmesen megnézhető. Utána teáztunk és az is egy nagyobb séta volt, amíg az autómig eljutottunk, mert valahol az utolsó utáni parkolóhelyet tudtam elcsípni.
Útba ejtettük a Feneketlen tavat, ami egyik kedvenc kis helyem volt régebben, amikor Zuglóban laktam.
Mire hazaértem, már a hideg is rázott, hőemelkedésem is lett, toroknak annyi és a fejfájás sem tompult.
Vettem egy forró fürdőt, illóolajasat, gyertyát gyújtottam, próbáltam a pozitív hangulatot fokozni:-) Forró teát szürcsölgettem és egy arcpakolást is feldobram.
9kor már az ágyban voltam, villany lekapcs....reménykedés, hogy kialszom és jobban ébredek:-)))

2 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra! Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. ilyen télben nem is csoda, hogy megfáztál...gyógyulj meg gyors! gyömbéres tea, hagymás tea, rozmaringos tea,mindenféle tea :)

    VálaszTörlés