2011. február 21., hétfő

2 hónapos vagyok:-)





Nagyon sokat változtam az elmúlt hetekben, állítólag egészen kikerekedtem:-)
5200 gr vagyok és 59 cm.
Már nagyon figyelek mindent magam körül, megfogok könnyebb tárgyakat.
Új hangokat hallatok és sikongatok is:-)
Anyára, apára szépen mosolygok, látom, ilyenkor (is) nagyon odavannak.
Párszor már átaludtam az éjszakát (de max. egyszer kelek éjjel), anyáék csak remélik, ez folytatódik a jövőben is, biztosak nem lehetnek még a dolgukban...
Hasfájásom még van, de 6 hetes koromtól alábbhagyott, este nyűgösködök ha rám tör a csikarás, de nem minden nap és nem sokáig.
Szeretném elmondani, h nekem van a legaranyosabb testvérem! Hella mindig rám gondol, mindig engem kérdez, puszilgat és hozza nekem a játékokat.
Anyának már előadta: "én a Borikámat szeretem a legjobban! nagyon szeretem!"

1 megjegyzés:

  1. Borika, tényleg nagyon kikerekedtél, csak így tovább! Úgy röpül az idő, már két hónapos lettél! Anyukádra hasonlítasz ezeken a képeken.Puszilunk mindenkit!

    VálaszTörlés