2012. február 8., szerda

Hella és az ovi

Lehetőség volt fogadó óra keretében kis időt beszélgetni az óvónőkkel, aki akart. Én elmentem, kíváncsi voltam mit mondanak - bár pár hónap alatt nyilván nem lehet még kiismerni annyira a gyerekeket.
Nagyjából ugyanazt mondták amit gondoltam: nagyon nyitott lányka, társasági, nem volt gond a beilleszkedéssel. Szeret belekapcsolódni a játékokba, imád mozogni, a tornaóra is nagy kedvenc.
Sokat játszik fiúkkal is, velük is megtalálja a hangot, sőt:-) ilyenkor a bandázás nagyon megy és Hellát ez magával ragadja (amúgy is egy tüzes típus):-)most éppen valami Márkuci kisfiú a barátja.
Alszik szépen ebéd után (bár pisilni szinte minden nap felkel).
Kedvesek az óvónénik, tudják hogy a gyerekek formálódnak az évek alatt és középső körül kezdik el a személyre szabottabb foglalkozásokat.
Én annak örülök, hogy Hella nagyon szereti az ovit, sokat mesél a napközbeni dolgokról, az óvónénikről és barátokról.
És ami az egyik legfontosabb: szeptember végén kezdte az ovit, azóta összvissz 1x volt beteg 5 napig! Gyorsan le is kopogom, milyen szerencse ez....(taknyosság persze akad, de azt nem nevezném betegségnek:-)). Nyilván lesz még, de az első félévet, amivel mindenki riogatott minket, szépen átvészeltük (ő anno a kisbölcsiben sem volt egyébként beteg...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése