2012. május 25., péntek

Hellus tud valamit:-)))))

Azért számomra még hihetetlen, hogy ilyen témában írok bejegyzést, de azért ez fontos:-) Szóval...végignéztem még kb. egy hónapja Hella fiú csoporttársain és megállapítottam magamban, hogy Tomi és Bercell a két leghelyesebb fiú (magasak, helyesek, olyan igazi kis pasisak). Azóta a következő két szitu történt: -pár hete az udvaron voltak már a gyerekek, amikor mentem Hellusért, de H éppen bent volt a fürdőszobában, így elbeszélgettem a kisgyerekekkel. A nevükön is szólítottam őket, mert már nagyjából ismerem mindet. Egyszer csak megszólal Tomi: "mi nagyon szeretjük ám egymást Hellával, egy pár vagyunk". -odajött hozzám Bercell anyukája egyik nap és mesélte, hogy otthon Bercell a következőt mondta neki: Anya, majd ha lesz 4. tesónk (??? - nem tervezik:-)), legyen Hella a neve...mire Ő megkérdezte: miért??....mert az oviban Hella olyan szép és tetszik nekem:-) hát szóval ezért....

1 megjegyzés: