2012. október 14., vasárnap

Évinél Utrechtben

Október 5-7ig Évinél töltöttem pár napot. Régen találkoztunk már, mert az elmúlt 1-2 év nagyon sűrű volt mindkettőnknek. Este 7re értem Eindhovenbe, onnan még egy óra Utrecht - aznap már csak nála dumcsiztuk ezerrel. Másnap szinte egész nap mentünk, sétáltunk, shoppingoltunk (és közben be nem állt a szánk..), majd hazaestünk 6 körül, és este vacsizni mentünk bicajjal, én ültem hátul:-))) A vasárnapot is a szabadban töltöttük, gyönyörű a környék, minden zöld, parkosított, és hát egészében elmondható, hogy összehasonlíthatatlan az életszínvonaluk hozzánk képest. Emellett mindenhol rend, tisztaság - igen, az igények... Vasárnap fél 3kor indultunk a reptérre és este f10re értem haza. Röpke út volt, de nagyon kellett, annyira jól éreztem magam, Évi nagyon kitett magáért!!!! Köszönöm neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése