2013. április 29., hétfő

Garázsvásár

Szombaton és vasárnap tartottam életem első garázsvásárát. Az ötlet onnan jött, hogy rengeteg cuccom van, amik a szekrényben állnak évek óta, jó minőségűek és kéne velük valamit kezdenem. Átgondoltam és összeírtam kiknek is szóljak róla, kiket érdekelhet mind a baráti körben, mind az utcában vagy a kerületben egy ilyen kis hepöning. Színek szerint rendeztem el kötélre felcsíptetve a cuccokat, alapvetően két ár kategóriában: 500 és 1000 ft. Amit drágán vettem anno és tényleg alig használtam, az egyedi áras lett. A gyerek cuccok pedig 500 ft-ba kerültek átlagosan. Sütöttem sütit, Ati barkácsolt két nagy raklap ülőkét, nagyon szuperek lettek, és indulhatott is a szombat! Jöttek végül barátnők, utcai ismerősök és ismeretlenek is. A vártnál jobban sikerült nekem, köszönöm annak, aki eljött, és persze Anyáéknak, hogy vállalták a lányokat:) Vasárnap csak 10-12ig voltam végül "nyitva" kissé befáradva az előző esti buli után, de így is jöttek többen:) Elképzelhető, hogy tartok még nyáron és ősz elején is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése