2013. június 9., vasárnap

Hella első kerti zsúrja

Pénteken, 7-én került megrendezésre a rossz idő miatt egy kissé elcsúsztatott névnapi zsúr. Hella legszívesebben az egész csoportot meghívta volna, de végül a 20 gyerekből 9-et választottunk ki, melyből 1 kisfiú megbetegedett és 1 kislánynak programja volt - így 7-en jöttek el. Összesen 9 gyerek. Készültem rá, sk sütikkel, szendvicsekkel, vettem aranyos berendezési dolgokat, kitaláltam néhány játékot (pld zsákbamacskát - pici ajándékokért kellett énekelni vagy mondókát/verset mondani, ill. kifestetettem arcfestékkel a Miciket, nagy sikere volt..). Nagyon jól sikerült a zsúr, végig ment a játék, a lányok annyira bandáztak! A 3 hinta fullon járt végig, a kisház is, az összes jármű, a végén a fogócskázás, labdázás, lufizás lett a favorit. Pár anyuka végig itt maradt, velük nagyon jól elbeszélgettünk. Jó volt látni, mennyire szeretik Hellát, szép ajándékokat is kapott. Szerintem este senkit nem kellett ringatni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése