2014. szeptember 1., hétfő

Első nap az oviban...

Borika a mai nappal megkezdte az óvodát. Más óvodát, mint Hella, a körzetes művészetit. Várta már a közösséget a hosszú nyár miatt is, meg hát viszontláthatta Annát, a nagy barátnőt. Nyugalommal indultam el vele reggel, de hát azért mégiscsak 24 ismeretlen a 26-ból...mert csak Annát ismeri. Ahogy odaértünk, már szaladt is a csoportba, összeölelkeztek Annával és már nem is láttam. Én még csevegtem az óvónénivel, meg leadtam amiket hozni kellett, amikor bekukkantottam a terembe, Bori éppen reggelizett a többiekkel. Kiabálta nekem, hogy éppen mézet csurgatnak a zsemléjére. Elköszöntem, hogy majd jövök délután (előre megbeszéltük természetesen, hogy mi lesz a forgatókönyv). Az óvónéni nagyon kedves volt, de mivel nem ennyire nyitott gyerekekhez szokott, elkérte a telefonszámomat, ha bármi lenne. Fél 1-kor telefonáltam, azt mondta minden a legnagyobb rendben:-) A délutános óvónéni azzal fogadott: " tünemény ez a lányka. Ebéd után közölte, h aludni akar, és hatalmasat is aludt". Annyira örülök, h ilyen flottul sikerült az első nap, remélem a folytatás is ilyen lesz:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése