2009. október 26., hétfő

Ünneplés hármasban

A szülinapomat a napján természetesen hármasban töltöttük.
Szüleim jó előre elhatározták, hogy ez egy különleges nap lesz.
Apa sütött nekem palacsintatortát, amiről a banánokat leettem - állítólag jövőre majd a többiből is ehetek...
Azt terveztük, hogy kimegyünk a Vadasparkba, vagy az Állatkertbe, mert nagyon szeretem az állatokat, Ú-nak hívom őket - bár a cicát és kutyát már nagyjából tudom mondani.
De sajnos kicsit taknyos lettem, így a Hajógyárira mentünk sétálni, hintázni - és leveleket szedni.

A napi eseményekről csináltak szüleim egy videót, majd feltöltjük azt is.

Hát, nagylány lettem, az már biztos...tudjátok, miket szeretek nagyon?
A nappalinkban van egy mobilhinta, na abban szinte repülök:-)).
Meg folyamatosan beszélni is szeretek, azt hiszem megértik a szüleim.
Ráéreztem az egyedül járkálásra, és hát megyek a lakásban mindenhova - persze anyáék nem segíthetnek fogni a kezemet, nagylány vagyok!
Valamint ki és bepakolni mindent ahova csak lehet - olyan érdekes!

Amit utálok - nem is értem hogy szeretik a felnőttek??!
Az az öltözködés...és főleg a kemény talpú cipő, amit el kellett kezdnünk használni....

De hát mindent meg fogok szokni - Apáék ezt meg is beszélték este amikor én lefeküdtem, finom forralt bor társaságában:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése