2010. szeptember 8., szerda

Első délelőttöm a kisbölcsiben



Nagy nap volt ez a mai: első délelőttömet töltöttem az Alapítványi Szamóca bölcsiben, ahová egy éve járunk különböző foglalkozásokra. Emellett tavasztól elkezdtük azt is, hogy Anya néha 1-2 órára otthagyott játszani, amíg elintézett ügyeket, tehát volt időm megszokni a helyet és a dadusokat, nem mintha bármi gond lett volna az első perctől kezdve..
F9-12ig voltam bent, semmi gond nem volt, játszottam egész délelőtt a gyerekekkel, tízóraiztunk, majd jött Anya - persze egész erőmből futottam felé ahogy megláttam:-)
Otthon ebédeltem és lefeküdtem egy nagyot aludni.
Hetente kétszer fogok járni, a szerdai alatt anya el tud menni kismama jógára, ami itt van az egyik teremben.
Amikor reggel indultunk, magammal vittem a babámat és a nyuszimat, biztos ami biztos:-)

2 megjegyzés:

  1. Én ezen-hősiesen bevallom- meghatódtam!
    Mennyire aranyos a sapkában, játékokkal és gondolom, ahogy teljes erőből futott feléd...
    Nagylány! Puszi neki!

    VálaszTörlés
  2. és képzeld, bevallom, ma reggel már volt egy kis pityerke bent, ahogy látta h elmegyek...de utána minden oké volt, felhívtam a dadust:-) jaj, ezek ám a nagy dolgok...

    VálaszTörlés