2011. október 6., csütörtök

Boris dolgok - lépcsőmászás, darabos kaja

A ma reggeli döbbenetem megér egy bejegyzést. Minden reggel először Boriskámat látom el, kaja, aztán játszás a nappaliban, majd kel Hella, megyek fel hozzá, addig Pintyő lent játszik, vagy odajön a lépcső aljához és feltérdel. Ma amikor mentünk le, a Kisasszony már a 3. lépcsőt mászta!!!!!! Nem vártam meg meddig jönne, mert úgy megijedtem, nehogy véletlenül hátracsússzon, de a lényeg, hogy a lenti ajtókát már be kell húznom...Őrület:-))))

A heti csodálkozásom másik pontja: elkezdtem neki "háziasan" főzni, azaz a főzelékeket minimális olajon pirított hagymával, fokhagymával készíteni, kapor, petrezselyem stb. Szerencsére eszi is a drága. Szoktam néha üveges főzit is adni neki, vettem Tészta sonkával címűt, és csak a felbontás után vettem észre, hogy tarhonyaszerű darabos a tészta (nyilván puha, nyákos szerű..). Gondoltam, na megpróbálom így, ha nem kéri, összeturmixolom. És lám: befalta a 220 gr-ot a darabosból!
Nagyon nyitott amúgy a kenyércsücsök-háztartási keksz-babapiskóta dolgokra, amit kézben fog és úgy nyammog. Persze figyelnem kell, nehogy egy nagyobb darabot nyeljen le.

1 megjegyzés:

  1. Mindenki mondja, hogy a második gyerek edzettebb, belevalóbb....van benne igazság...egyszerűen 'ebbe születik bele'. Bori nagyon ügyes és nem maradna le semmiről, ment is utánad a lépcsőn :)

    VálaszTörlés